Het Buurtcoöperatie logo is eigentijds, eigenzinning en herkenbaar.
De kleur van het logo geeft de voortgang van het proces van behandeling weer.
Het heeft een verloop van blauw: communicatie, loyaal en helderheid, naar paars en robijnrood wat betrokkenheid, energie en vertrouwen weergeeft.
Het icoon geeft de samenwerking tussen cliënt en behandelaar weer, met de versmelting van een kring van samenwerkende collega’s en ondersteunende behandelaars, het is de kracht van Buurtcoöperatie.
Favicon
De combinatie van icoon, logo en pay-off/ondertitel maakt een duidelijk en herkenbaar beeldmerk.
De ondertitel kan desgewenst aangepast worden.
Het beeldgebruik geeft waarheidsgetrouw de behandelaars van de Buurtcoöperatie weer.
We schrijven op de website dan ook:
‘Bij Buurtcoöperatie word je onderdeel van een team van toegewijde mensen. Jouw kennis en ervaring kunnen van onschatbare waarde zijn op diverse plekken.’
Men kan zich herkennen voor de gevraagde functies van Buurtcoöperatie en helpt mee aan een sterke en krachtige uitstraling van Buurtcoöperatie als merk.